POLEN, tips, restaurant anbefalinger, etc

SPRING & BIKINI weather in Poland ;-)

Hei bloggen, Det har gått i ett siden eksamen i gynekologi og obstetrikk på tirsdag. Denne uken har vi lest palliativ medisin på skolen, et tungt område innenfor medisin som virkelig setter livet i...

50% discount in Gdansk on all restaurants, cafe bars etc

Solen skinner fremdeles her I Polen, og i helgen har jeg besøk av fadder Grethe og forloveden hennes Erik. Det er 50% avslag på restauranter, barer, kafeer etc denne helgen, og det nytes selvfølgel...

Restaurant recommendation in Gdansk, Poland

I dag testet mamma og jeg ut en nyåpnet restaurant & cafe i gamle byen i Gdansk , Tekstylia. Kjempe god mat, god service og veldig behagelige priser. Anbefales absolutt. På skolen har vi nå startet...

GDANSK, Poland IN PICTURES

My sister and her boyfriend recently visited me her in Gdansk, Poland. They are both journalists and photographers. Below you can see pictures from the old town part of Gdansk. When I receive the r...

I <3 SUSHI <3

Vi har testet ut noen nye restauranter i tricity den siste tiden. Gdansk: Fellini, italiensk restaurant med langs elven i Gdansk. Veldig god service, god meny med stort utvalg. Ok mat, små porsjone...

OBSTETRICS & GYNECOLOGY

God morgen bloggen,Kom hjem sent i går kveld etter en uforglemmelig og fantastisk helg i Warszawa. Jimmy Choo, shopping, høy party faktor, mye god mat og M<3. I dag begynner vi et 4 ukers kurs i...

off to WARSAW for the WEEKEND :D

Heisann,Dårlig oppdatering siste tiden, og travle dager her i Polen. Nå setter jeg meg hvert øyeblikk i en taxi og drar på jentetur med noen venninner fra klassen til Warszawa. I morgen treffer jeg...

NEW HEADER & new restaurant --> Star Texan

Ingrid, en tidligere medstudent her i Polen som nå gjør turnus i Norge er på besøk. Kjempe kjekt å se henne igjen=) Vi testet ut en ny restaurant i nabobyen Sopot som heter Star Texan. Maten er ala...

HALLOWEEN PICS & ALL SAINTS DAY

I'll post this post again today as I was denied access again to blogg.no last night...Halloween festen ble en suksess i går, og dagen i dag har jeg ikke gjort stort annet enn å ta det med ro. E...

Min favoritt restaurant - Dwor Oliwski in Gdansk, Poland

Heisann,Har nettopp kommet innfor døren etter en produktiv dag. I Polen må vi få fysisk underskrift i en bok for hvert fag vi har bestått, dette tar en del tid ettersom sjef for departementet ikke ...

Cafe Ferber i Gdansk, Polen....en fin slutt på uken i finværet :D

Heisann, Har du hatt en fin søndag? Jeg har virkelig nytt dagen til det fulle. Slappet av, ryddet og vært på restaurant og cafe med Noor :D Anna har invitert til sushi middag nå til kvelden; for en...

en GOD søndag i Polskidolski :P

God fromiddag,Vi startet kvelden på senso italienske restaurant i går kveld. Servicen var god, men maten var ikke. Vi drog derfra til Absint og rocket til tidlig morgentimer. Ja, jeghar sagt det fø...

restaurant anbefaling i Gdansk, Polen

Vi har den siste uken under kurset i pediatri kirurgi hatt undervisning på et annet sykehus enn hvor vi har majoriteten av våre leksjoner. Vi har derfor hatt muligheten til å spise lunsj på "L...

Villa Uphagena restaurant, shopping & mamma i Polen =)

Heeeeysann bloggen, I går hadde vi en utrolig vanskelig eksamen i neurologi...men mamma er på besøk i Polen, eksamen er over, jeg har gjort den innsatsen jeg kunne gi etter forholdene, så i stedet ...

Josef K kafe & sushi i SOPOT :D

Heisann godtfolk, Som de fleste av oss vet har blogg.no vært nede siste døgnet pga hackere- spennende, NOT!I går kveld ble det sushi med Anna og Noor i Sopot. Etterpå drog vi til kafeen Josef K, sk...

Lunch @ VNS restaurant in Gdansk, Poland

Heisann bloggen, busy busy dag. Masse skole, litt shopping og lite tid til annet. Anna W og jeg fikk tatt oss en tur på VNS restaurant for en herlig, salat, dessert og kaffe før vi hastet videre ti...

MALBORK CASTLE IN POLAND

Heisann, I dag har vi vært og besøkt Malbork. Du kan lese alt om slottet og historien rundt det HER. Jeg skal sette i gang og lage noen tunnfisk burgere her nå fra scratch. Jeglegger opp oppskrifte...

LØSNINGEN PÅ "DAGEN DERPÅ" :D :D

Heisann, Da er jeg en pakke knekkebrød og 1 boks nutella freshere :D Våknet opp med maskara i pannen og leppestift i håret(nesten iallefall) etter en kanon bra disko kveld med Jola og Anna. Anna si...

en GOD restaurant i Gdansk, Polen

Heisann kjære lesere, Da er Marco reist og det er tilbake til 1001 realiteter for meg her i Polen. Det er 6 uker igjen på skolen, og det gjelder og gjøre en god innsats her nå før ferien. I går var...

gårsdagens OUTFIT & Bzad sitt SUPRISE PARTY

Kjole: ZARABzad & Carro, suprise partiet fant sted på den gode restauranten Czerwone drzwi på ulica Piwna i gamle byenCissi og ChristianM & megGilles te og Molloux sjokolade kake

RISTORANTE TESORO

God morgen. Sitter i skrivende stund med en stor kopp kaffe for å våkne før jeg begir meg ut på en dag som virker mer utfordrende enn å gå til toppen av mount everest. 12timer skole for min del!Den...

BILDER 2 - visning i Polen, Gdansk

Egen tennis- og basketbane I gangene hang det mange fine svart & hvitt bilderVed heisen Bad nr 1 Stue Bad nr 2Soverom1 av 3 dusjer på treningssenteret, kjempe kulTreningssenter meg eget yoga hjørne...

på visning i POLEN

Anna og jeg har vært på visning på et leilighet kompleks de bygger her i nabolaget vårt i dag. Det har egen tennis- og basket bane, eget treningssenter med mer. Jeg legger opp et bilde her nå, rest...

PUEBLO restaurant i Gdynia, Polen

Heisann. I går var vi en gjeng fra gruppen som drog og spiste meksikansk mat på restauranten Pueblo i Gdynia. Interiøret er som hentet ut fra en ekte meksikansk restaurant, maten kjempe god og serv...

min FAVORITT RESTAURANT I GDANSK, POLEN

Husk konkurransen jeg harsom slutter nå på onsdag, du kan lese mer om den her. Da mamma var på besøk i helgen var vi på min desidert favoritt restaurant i Gdansk som heter Dwor Oliwski. Det er en r...

lenge lever FACEBOOK og ærlige mennesker <3 :D

Jeg fikk følgende melding på facebook natt til lørdag:HiToday my girlfriend has found your wallet. I'm writing this mail so that you can stop worrying about it. Unfortunately for you she found ...

shopping, massasje og frisør i Gdansk

For en utrolig deilig lørdag, ingen lesing, bare shopping og kroppspleie. Vi startet dagen med stort innkjøp av te(hvit, grønn, rød, svart) og kaffe. Det finnes en kjempe god te butikk her i Gdansk...

i dag fikk jeg NESTEN hjerte innfarkt!!!!! :S

I dag drog jeg til immigrasjons kontoret etter skolen for å søke om polsk visum. Visum er noe du egentlig ikke trenger når du bor i Polen som nordmann. Uansett jeg har aldri møtt på en mer stressen...

lunsj på COFFEE HEAVEN

Lunsj på coffee heaven...hehe hvilke tror du er min...jepp caramel macchiato og gulrotkake til venstre :D

aarrrrjjjjj...POLSKE taxi sjåfører...%€&#€

Arrrjjjj....jeg blir så irritert på polske taxi sjåfører som vil lure de som ikke snakker polsk. Nå skal det også være sagt at majoriteten av polske taxi sjåfører er veldig hyggelige, og er mye av ...
CHOCOLATE SUSHI

1, Bergen

Ambisiøs og målbevisst person som ønsker å dele med DEG; **hvordan det er å studere medisin i utlandet **gode oppskrifter, spesielt innenfor SUSHI **ting som er praktisk eller rett og slett bare GOOD for life **litt mote og shopping **trening **Har du noen spørsmål kontakt meg på: chocolate.sushi@live.no